Palīdzība

Autors Administrācija
1.Kā rīkoties, lai nosūtītu īsziņu koda saņemšanai?
  • Lai nosūtītu īsziņu koda saņemšanai, sūtiet pakalpojuma identifikācijas kodu uz numuru 1827 (pakalpojums pieejams Latvijas mobilo operatoru - LMT, Tele2 un Bite klientiem). Katram pakalpojumam ir savs pakalpojuma identifikācijas kods, ko atradīsiet uzspiežot uz linka "Kā pasūtīt apmaksas kodu?". Tas atrodas pie katra pakalpojuma, tieši zem koda ievades lauka.

    Kods pakalpojuma saņemšanai Jums tiks nosūtīts ne vēlāk kā pēc piecpadsmit minūtēm. Ja kodu minētajā laikā nesaņemat, lūdzu apskatiet attiecīgo problēmas risinājumu zemāk.

2.Kā rīkoties, ja neizdodas nosūtīt īsziņu?
  • Ja pēc īsziņas nosūtīšanas saņemat atbildi, ka Jūsu nosūtītā īsziņa ir kļūdaina vai, ka to nav izdevies nosūtīt, tad tam var būt trīs iespējamie iemesli:

    - Jūsu tālrunis atrodas ārpus uztveršanas zonas;
    - Jūs kļūdaini sastādījāt īsziņas tekstu;
    - Jūsu tālrunim ir nestandarta īsziņu simbolu kodējums.

    Lai noskaidrotu problēmas cēloni, un saņemtu palīdzību tās risināšanā, rakstiet uz info@e-jurists.lv, norādot arī tālruņa numuru, no kura sūtīta īsziņa, laiku, kad tas tika darīts, kā arī saņemto atbildi.

3.Kā rīkoties, ja nosūtīju īsziņu, bet kodu nesaņēmu?
  • Ja piecpadsmit minūtes pēc īsziņas nosūtīšanas nesaņemat kodu, tam var būt divi iemesli:

    - Jūs kļūdaini sastādījāt īsziņas saņēmēja numuru;
    - norēķinu sistēma īslaicīgi nedarbojas tehnisku iemeslu dēļ.

    Lai noskaidrotu problēmas cēloni, un saņemtu palīdzību tās risināšanā, rakstiet uz info@e-jurists.lv, norādot arī tālruņa numuru, no kura sūtīta īsziņa, un laiku, kad tas tika darīts. Jūsu norādītā informācija tiks pārbaudīta, un, ja tā atbildīs patiesībai, Jums tiks sniegts izvēlētais pakalpojums.

4.Kā rīkoties, ja ievadīju kodu, bet pakalpojumu nesaņēmu?
  • Ja netika sniegts pakalpojums, pārliecinieties, ka ievadījāt kodu tieši vortālā E-jurists, nevis kāda interneta meklētāja (piemēram google) saglabātajā kopijā. Interneta meklētāji nevar piekļūt e-jurista dokumentiem, tāpēc, ievadot kodu meklētāja saglabātajā kopijā, jūs saņemsiet, piemēram, šādu paziņojumu:
    Google Error Method Not Allowed.

    Ja kodu ievadījāt vortālā E-jurists, bet vienalga netika sniegts pakalpojums, rakstiet mums uz info@e-jurists.lv, norādot kodu, kuru izmantojāt, pakalpojumu, ko gribējāt saņemt, kā arī laiku, kad to darījāt. Jūsu norādītā informācija tiks pārbaudīta, un, ja tā atbildīs patiesībai, Jums tiks sniegts izvēlētais pakalpojums.

5.Kā rīkoties, ja ievadīju kodu, bet nesaņēmu līguma paraugu uz savu e-pastu?
  • Ja koda autorizācija ir bijusi veiksmīga, bet līguma paraugs uz e-pastu netika nosūtīts, tam var būt sekojoši iemesli:

    1) e-pasta adrese tika ievadīta kļūdaini;
    2) e-pasta adrese vispār netika ievadīta;
    3) jūsu pasta servera vai datora drošības sistēma ir bloķējusi e-pastu, noturot to par surogātpastu;

    Visos gadījumos jums jānogaida pāris minūtes, iespējams, ka e-pasta vēstule ir mazliet aizkavējusies. Pēc tam mēģiniet ievadīt to pašu kodu vēlreiz, jo jums ir dota iespēja atkārtot lejuplādi vienas stundas laikā neierobežotu skaitu reižu. Atcerieties, ka līguma paraugu var lejuplādēt arī pa tiešo datorā, negaidot kad tas tiks nosūtīts uz e-pastu.



Ja neatradāt šeit atbildi uz Jūsu jautājumu, rakstiet mums.
10 jaunākie līgumu paraugi 10 populārākie līgumu paraugi